Telenor moderniserer mobilnettet!

Det planlegges nå arbeid på en basestasjon fra 04.04.2024, og man vil kunne oppleve forstyrrelser og være uten dekning i perioder. Størst sannsynlig med forstyrrelser i dagene rundt den 16.04.2024

Kart over område med periodevis redusert dekning - Klikk for stort bildeOmråde med redusert dekning

Telenor har desidert flest basestasjoner i mobilnettet - noe som gir dekning i verdensklasse! Nå oppgraderes mobilnettet slik at flere får tilgang til 5G og enda bedre kapasitet på 4G. Oppgraderingen skjer ved at basestasjonene oppgraderes.  I området basestasjonen dekker vil det under oppgraderingen være lavere kapasitet og i perioder ingen dekning. Dette gjelder kun i områder der en ikke har overlappende dekning fra en annen basestasjon.

Det planlegges nå arbeid på en basestasjon i ditt område med oppstart den 04.04.24.  Det vil være størst sannsynlighet med forstyrrelser i dagene rundt den 16.04.24

Telenor varsler kunder som har tjenestene trådløst bredbånd og abonnement på mobil direkte dersom vi forventer at de mister dekning på registrert adresse.

For mer informasjon om dekning og utbygging fra Telenor, sjekk ut telenor.no/dekning/

Her finner du adresser som kan bli berørt: Ref 39182433 - Eidskog - Innlandet - Berørte adresser (1) (XLSX, 22 kB)